Цей маленький клаптик тканини для мене дорожчий за всі кошти та нерухомості! Моя декларація!!!



В мене немає великих сум готівкою, в мене є велика кількість хлопців, які лежать в землі.


В мене немає власних храмів, в мене є ріки горя, з якими я постійно стикаюся, коли пишу про загиблих.

В мене немає десятків картин, в мене є голоси матерів, які ридають у слухавку: "За що? Синочок мій рідний, як я тепер без нього?"


В мене немає дорогих годинників, в мене є випалені відчаєм душі рідних, коханих та дружин.

В мене немає елітних квартир, в мене є прості, але найдорожчі мені люди, які допомагають у моїй роботі.

В мене немає дорогих автівок, в мене є один шеврон від волонтерів, надісланий у знак подяки за те, що я роблю.пишеЯн Осока 

І цей маленький клаптик тканини для мене дорожчий за всі кошти та нерухомості, якими володіють ті, кому глибоко плювати на тих, хто стоїть між ними та ворогом.

Це і є декларація. Моя декларація.

Немає коментарів:

На платформі Blogger.